Program Warsztatów

Program
XXII Warsztatów Metodologicznych im. Prof. Stefana Mynarskiego
Rozwój metod i technik badawczych opartych na technologiach ICT

Pobierz program w wersji PDF

08.15 – 09.00 Rejestracja Uczestników, poranna kawa - Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego

09.00 – 09.15 Powitanie Uczestników i otwarcie Warsztatów – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego

09.15 – 10.00 Sesja inaugurująca – zaproszony referat: dr hab. Ewa Jerzyk, prof. nadzw. UEP, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyjść poza deklaracje badanych: Pomiary psychofizjologiczne i neuromarketing – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego

10.00 – 10.15  Przerwa kawowa – Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego

10.15  – 11.45 Sesja plenarna 1 – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
prof. dr hab. Anna Olejniczuk-Merta, Akademia Leona Koźmińskiego, Metody i techniki badawcze a rozwój nowych obszarów badawczych
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk
, Uniwersytet Techniczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Zalety i wady metod zbierania danych przez internet w badaniach marketingowych
prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska
, prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Metody i techniki badań marketingowych przez Internet – w kierunku większej profesjonalizacji
dr Grażyna Golik-Górecka
, Uniwersytet Łódzki, Uwarunkowania stosowania metod i technik badawczych oraz ich wpływ na efektywność przedsiębiorstw.

11.45  – 12.00 Przerwa kawowa – Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego

12.00 – 13.30 Sesja plenarna 2 – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
prof. dr hab. Adam Sagan, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Dynamiczne modele strukturalne w analizie intensywnych danych wzdłużnych
dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS
, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wymuszanie udzielenia odpowiedzi w ankietach internetowych a kompletność uzyskanych danych
mgr Rafał Muda
, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Narzędzia internetowe wspomagające prowadzenie badań behawioralnych
dr inż. Sylwia Badowska
, Uniwersytet Gdański, Porównanie postaw seniorów i generacji Y wobec innowacyjnego produktu - aspekty metodyczne pomiaru
dr hab. Mirosława Kaczmarek
, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Profile użytkowników bankowych serwisów transakcyjnych - podobieństwa i różnice pomiędzy klientami z generacji X i Y

13.30 – 14.00 Lunch – Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego

14.00 – 15.30 Sesja plenarna 3 – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
dr Michał Kucia, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Modele hybrydowe CART-logit angażowania się klientów
dr Agnieszka Surowiec, prof. dr hab. Witold Rzymowski
, Politechnika Lubelska, Wymiar fraktalny w analizie kursów walut
dr Barbara Mróz-Gorgoń
, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Zarządzanie marką szkół wyższych a lojalność konsumentów wobec marki - w świetle badań
dr Kamila Szymańska
, Uniwersytet Łódzki, Tworzenie profili behawioralno-demograficznych klientów sklepów wielkopowierzchnio-wych jako efekt badań jakościowych
mgr Krzysztof Raganowicz, mgr Olga Smalej
, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Symbole miasta Lublina w percepcji mieszkańców w świetle badań ilościowych i jakościowych

15.30 – 16.00 Podsumowanie i zamknięcie Warsztatówprof. dr hab. Adam Sagan,
dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS

Uwaga: Program może ulec zmianie.