Program
XXII Warsztatów Metodologicznych im. Prof. Stefana Mynarskiego
Rozwój metod i technik badawczych opartych na technologiach ICT
08.15 – 09.00 Rejestracja Uczestników, poranna kawa - Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego
09.00 – 09.15 Powitanie Uczestników i otwarcie Warsztatów – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
09.15 – 10.00 Sesja inaugurująca – zaproszony referat: dr hab. Ewa Jerzyk, prof. nadzw. UEP, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyjść poza deklaracje badanych: Pomiary psychofizjologiczne i neuromarketing – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
10.00 – 10.15 Przerwa kawowa – Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego
10.15 – 11.45 Sesja plenarna 1 – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
prof. dr hab. Anna Olejniczuk-Merta, Akademia Leona Koźmińskiego, Metody i techniki badawcze a rozwój nowych obszarów badawczych
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk, Uniwersytet Techniczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Zalety i wady metod zbierania danych przez internet w badaniach marketingowych
prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Metody i techniki badań marketingowych przez Internet – w kierunku większej profesjonalizacji
dr Grażyna Golik-Górecka, Uniwersytet Łódzki, Uwarunkowania stosowania metod i technik badawczych oraz ich wpływ na efektywność przedsiębiorstw.
11.45 – 12.00 Przerwa kawowa – Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego
12.00 – 13.30 Sesja plenarna 2 – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
prof. dr hab. Adam Sagan, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Dynamiczne modele strukturalne w analizie intensywnych danych wzdłużnych
dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wymuszanie udzielenia odpowiedzi w ankietach internetowych a kompletność uzyskanych danych
mgr Rafał Muda, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Narzędzia internetowe wspomagające prowadzenie badań behawioralnych
dr inż. Sylwia Badowska, Uniwersytet Gdański, Porównanie postaw seniorów i generacji Y wobec innowacyjnego produktu - aspekty metodyczne pomiaru
dr hab. Mirosława Kaczmarek, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Profile użytkowników bankowych serwisów transakcyjnych - podobieństwa i różnice pomiędzy klientami z generacji X i Y
13.30 – 14.00 Lunch – Foyer Inkubatora Medialno-Artystycznego
14.00 – 15.30 Sesja plenarna 3 – Sala widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego
dr Michał Kucia, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Modele hybrydowe CART-logit angażowania się klientów
dr Agnieszka Surowiec, prof. dr hab. Witold Rzymowski, Politechnika Lubelska, Wymiar fraktalny w analizie kursów walut
dr Barbara Mróz-Gorgoń, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Zarządzanie marką szkół wyższych a lojalność konsumentów wobec marki - w świetle badań
dr Kamila Szymańska, Uniwersytet Łódzki, Tworzenie profili behawioralno-demograficznych klientów sklepów wielkopowierzchnio-wych jako efekt badań jakościowych
mgr Krzysztof Raganowicz, mgr Olga Smalej, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Symbole miasta Lublina w percepcji mieszkańców w świetle badań ilościowych i jakościowych
15.30 – 16.00 Podsumowanie i zamknięcie Warsztatów – prof. dr hab. Adam Sagan,
dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS
Uwaga: Program może ulec zmianie.